اولین جلسه هیئت مدیره انجمن بچه های شهر باربَدجهت بالا بردن سطح فعالیت ها و رفع مشکلات انجمن با حضور نماینده محترم مردمشهرستان جهرم در مجلس جناب آقای دکتر رضایی و شهردار محترم جناب آقای مهندس بهمنیو رئیس میراث فرهنگی شهرستان جناب آقای عادل پور و رئیس شورا اسلامی جهرم جنابآقای واقفی و اعضای هیئت مدیره انجمن بچه های شهر باربَد در ساعت 30/17 روز پنجشنبه مورخ 12/2/92 در مرکز جهرم شناسی ، دفتر انجمن بچه های شهر باربد برگزار شد.


آقای مازیار الطافی دبیر انجمن ، پیشینه و فعالیتهای انجام شده توسط این انجمن را برای حضار اعلام کرد.او در ادامه کفت که مهمترین و شکیل ترین فعالیت انجمندر نوروز 92 اهدای سوغات جهرم به مسافران نوروزی و حضور در غار سنگ اشکن وراهنمایی مسافران بوده است. الطافی در ادامه به اهداف کلی انجمن اشاره کرد و درپایان صحبت های خود به مشکلات انجمن اشاره کرد.


جناب آقای دکتر رضایی در ادامه صحبت تمامی دوستانبه این اشاره کرد که این انجمن باید تمام توان خود را به شناخت باربد گذاشت و ازباربد دفاع کرد نماینده مردم در مجلس اعلام کرد که باربد باید به مردم جهرم معرفیشود. این انجمن باید سمینار و همایش در سطح شهر و ملی برگزار شود و باید روی باربدکار کند. دکتر رضایی در ادامه گفت که انجمن بچه های شهر باربد یک هسته محرک برایبرپایی همایش باربد شناسی هستند و این انجمن پتانسیل بالای در ادامه همایش دارند.

ما را در سایت انجمن بچه های شهر باربد دنبال میکنید
برچسب: اولین جلسه هیئت دولت,اولین جلسه هیئت دولت یازدهم,اولين جلسه هيئت دولت,اولین جلسه هیات دولت,اولین جلسه هیات دولت یازدهم,اولین جلسه هیات دولت در سال 94,مصوبات اولین جلسه هیئت دولت,تصاویر اولین جلسه هیئت دولت, نویسنده: بازدید: 199