سر آغاز سخننامخداییست که غفار و خطاپوش و کریم است
در رحمت راکلیدیست که بسم الله الرحمن الرحیم است
سلام من را ازدیار باربَد از سرزمین نخل های سر به فلک کشیده ، عطر طارونه ، بهار نارنج و خرمایشهد آلود شاهانیش پذیرا باشید.و خوش آمد می گویم خدمت تمامی کسانی که به اینوبلاگ را برای مشاهده انتخاب کرده اند.و منتظر حضور گرم شما در این وبلاگ وانجمن هستیم.جا دارد که از سرکار خانم شبان پیشه که زحمت بسیار زیادی برای این وبکشیده اند به نوبه خود کمال تشکر را دارم.
مازیار الطافی
دبیر انجمن بچه های شهر باربَد
دیماه 1390
انجمن بچه های شهر باربد...
ما را در سایت انجمن بچه های شهر باربد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158